Balkonghäng

Sitter på balkongen och har precis ätit lite lunch. Dock har solen försvunnit om hörnet nu, så värmen försvann typ lika snabbt. Det enda negativa med att ha balkongen i österläge, solen försvinner runt lunchtid. Men, men man kan ju inte få allt.

Ska snart ner till tvättstugan och lägga in en ny maskin tvätt. Skulle egentligen tagit mig till arbetsförmedlingen idag och skrivit in mig så att jag kan få pengar, fast får ta det imorgon. Har kopierat papper hela förmiddagen typ, som jag ska ha med mig, så hann inte dit under förmiddagen och nu har vi ju tvättid så då hinner jag inte ta mig iväg heller.. Men ingen fara i nöden, min anställning tar ju slut först idag oavsett så får ju ändå inte pengar förrän imorgon i vilket fall. Ska ta och få iväg lite jobbansökningar med, samt skriva ihop ett kompletteringsmail med svar på frågor till en ansökning jag har sökt, så lär ha och göra idag oavsett. :)

Annars har helgen gått i ett tycker jag, åkt fram och tillbaka från lund hela helgen... Först i fredags då vi kollade på fotboll (malmö-djurgården) hemma hos Mackan och sedan i lördags då det var kvartsfinaler i borshockyturneringen, där johns korridor gick vidare igen, vilket innebar ännu en runda till Lund i söndags för semifinal och final. Där de kom trea i turneringen. Ganska så kul! Så nu blir det bio någon kväll under de närmsta veckorna.  

Dock gjorde allt flängande fram och tillbaka att vi inte hunnit göra så mycket i lägenheten, vilket jag hade velat. Men hann i alla fall städa lägenheten i söndags förmiddag, vilket verkligen behövdes!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0