Måndag

Så var det ny vecka igen. Denna veckan hoppas jag bara blir bra, iallafall jämfört med förra veckans start. Kan ju iofs inte bli så mycket sämre än vad det var då.
Ska sätta mig och försöka få iväg några till ansökningar imorgon. Måste bara prioritera tentaplugget eftersom jag ska försöka mig på att skriva statistiktentan på torsdag, vilket innebär att jag bara har två dagar kvar att plugga på. Får bli heldagsplugg imorgon (efter en natts sömn) och på onsdag så jag sätter tentan på torsdag.

Dock vaknade jag imorse och hade jätte ont i halsen, så jag hoppas det går över snarast. Har inte tid att bli sjuk nu.. Passar isåfall bättre på torsdag eftermiddag. :)

Nä, ska nog ta och sova nu, så man kan gå upp i vettig tid sen. 


Kommentarer
anniepannie

Lycka till med tentan!

2011-04-12 @ 19:59:46
Anna

Tack! Hoppas på att den gick vägen!

2011-04-18 @ 13:43:35
URL: http://sannaannas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0