snabba vändningar

Har varit en ganska så jobbig vecka för min del än så länge.. Veckan började ju inte riktigt lika bra som den förra slutade om man säger så.

Efter att vi under helgen hade flyttat in till malmö och jag äntligen börjat få nära (cykelavstånd) till jobbet, så står jag plötsligt på måndag eftermiddag utan jobb. :S Kan man säga att jag var lite smått chockad.. Från att vara på väg att närma mig slutet på min provanställning för att övergå till fastanställning till att de inte ville förlänga min anställning och istället bli varslad om uppsägning med två veckors uppsägningstid.. Inte kul! Så nu blir det till att börja om igen och söka massa nya jobb. Så har varit väldigt mycket känslor som har gått upp och ner de senaste dagarna. Idag är första dagen jag inte har gråtit.. fast så har jag sovit bort halva dagen istället. Men kändes mest rätt och sen ta nya tag imorgon istället, och samtidigt fokusera på att tentaplugga. För plötsligt fick jag tid över till att plugga till statistiktentan som är nästa torsdag. Så kanske jag kan stryka en kurs till från min lite med halvklara kurser.

Ska samtidigt försöka bli lite bättre på att blogga här, ny bostad, i en ny stad innebär ju att jag borde ha lite ny inspiration för bloggandet och inte minst för att iallafall ha nåt att blogga om. Ska även bjuda på bilder från vår lägenhet som i nuläget mest är ett flyttkaos, men som succesivt ska bli ordning och reda. Efter att vi har fått allt på plats och sålt det som ska säljas.


Kommentarer
Anonym

Men, vad hade de för anledning att du inte skulle få jobba kvar? Sjukt dålig stil av ett företag och varsla med två veckor bara!!



Hur e det att vara sambo o allt? :)

2011-04-07 @ 09:08:52
URL: http://jejkej.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0