uppe med tuppen

Har precis ätit frukost och sitter nu och kollar på nyhetsmorgon efter endast ca 5 timmars sömn.. Har huvudvärk och ont lite överallt i kroppen och skulle gärna sova lite till, men det går inte. Måste baka och sen nångång mellan nu och kl två kommer vårt Ikea lass med sängar m.m. som vi var och köpte på ikea igår.

Igår kväll var vi sedan i Lund på fest så kom hem först vid tre inatt.. behöver jag säga att jag var trött då. Är inte van av att dricka längre, så när jag väl festar blir jag oftast trött vid ett. Men men var en kul kväll fram tills vi skulle hem. Då blev det lite diskussioner och allt mest urartade. När man är full har man ju en förmåga att förstora upp allt, men var väl ännu en lärorik situation som jag o J inte vill hamna i igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0