21:a April - Födelsedag!

Sitter just nu på balkongen i linne och njuter av det strålande fina vädret. Helt rätt väder på min födelsedag! :) Har en skön förmiddag bara för mig själv medans J jobbar halvdag och slutar vid ett. Perfekt att fylla år på skärtorsdagen ju. :) Sen i eftermiddag blir det eventuellt en runda till ikea och kanske en promenad med Karin och ikväll middag med min underbara sambo tillika pojkvän (känns fortfarande konstigt att säga sambo, fast börjar vänja mig lite smått iallafall).

Vår härliga utsikt! :) (mot pildammsparken, centrum och havet)


Sen blir det påsk, med påskmiddag i Lödde på lördag, födelsedagsfirande för mig i Åhus på söndag där vi stannar tills måndag då det är st george firande på kvällen. Tänkte passa på och njuta av vädret med och samtidigt försöka få undan de sista av det som står här i lägenheten. Vardagsrummet är fortfarande ett smått kaos av kartonger och annat, så hade varit skönt att få bort ytterliggare lite.

Men nu ska jag njuta av det fina vädret och att fylla 25.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0