En liten uppdatering!

Länge sedan uppdatering nu, men efter att jag kom hem från lägret har det mest varit fullt upp med jobb och annat. Så ingen tid eller blogglust har infinnit sig. Men ska försöka bli bättre på det... Typ snart!


Tänkte iallafall göra en sammanfattning av balsamet jag har provat de senaste veckorna;
Dove intense repair express. Ett helt okej balsam, fast kan inte påstå att det har varit så mycket bättre än andra balsam. Fick använda ganska så mycket balsam för att kunna reda ut mtt hår, förvisso har jag både slingor och solblekt hår just nu men brukar ändå inte behöva ha typ en hand full med balsam. Dessutom det är ju det som balsamet ska vara extra bra för och då förväntar man inte sig behöva använda extra mycket balsam. Så drygt har det inte varit. Ett annat minus är att håret blir lite torrt av balsamet, iallafall mer torrt än vad jag upplever av balsamen som jag använder i vanliga fall. Inte riktigt vad jag vill ha av ett balsam. Så sammanfattningsvis skulle jag i nuläget inte köpa balsamet för egen del, men kan tänka mig testa det igen om ett tag när håret har andra förutsättningar (typ ej solblek) så kanske det är bättre då.

Buzzning på gång!



Kommentarer
Anonym

Tack så mycket för balsamet, har inte hunnit testa det ännu dock!! :)



allt bra?



Kram johanna

2011-09-13 @ 08:59:10
URL: http://jejkej.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0