Helgen

Alltså det här med tid att blogga är inte lätt. Tiden bara springer iväg och man hinner inte mer än komma hem på kvällarna, äta och kanske kolla en stund på tv innan det är sängen som väntar för att man ska orka med nästa dag. Och idag när jag för en gångs skull har tid och möjlighet att sova ut, vaknar jag halv nio (efter att ha gått och lagt mig vid två) och kan inte somna om. Varför liksom?

Ajja, igår kväll var det iallafall fest som gällde, fast har tappat suget för att dricka och festa, så blev väldigt lugnt för min del. Hade dessutom ont i huvudet så var lite risky att dricka om jag skulle vara bra idag. J drack dock desto mer, men så hade han dessutom födelsedag. 27 år fyllde mitt hjärta igår.. Grattis min älskling! Bara två månader och lite mer tills jag blir 25, och då tror jag allt att det blir fest. Men hur, var och när får vi se.. ska prata ihop mig med carro först.

Annars har de senaste veckorna varit ganska så händelserika, var i Helsingfors i Finland för två helger sen på tredje delen av värdebaserat ledarskaps utbildningen. Härligt och skönt att komma iväg lite, även om helgen var mycket utmattande som vanligt. Sen förra helgen var det kalas först i Lödde för J:s bror och sen på söndagen i Åhus för pappa och farfar. Mycket flängande över skåne som vanligt helt enkelt.

Idag blir det nog en sväng till Ikea i Malmö för att köpa lite förvaringsprylar, mina saker börjar ta lite plats här nu. Så behöver nånstans att samla allt på (i) och sen vidare till Lödde för att fira J hos hans föräldrar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0