Lite nytt med lite gammalt.

Så blev det tillslut en ny blogg. Kände att det var dags för en ny blogg med nytt domännamn nu. Min gamla känns väldigt mycket som en studentblogg och student är jag ju verkligen inte längre, så lite nytt och fräscht var lite mer passande. :)

Dock fick det mesta av designen följa med så länge, orkar inte fixa allt för mycket nytt ännu. Plus att jag gillar min senaste design. Så den får hänga med ett litet tag till.

Hade tänkt skriva ihop lite vettigt här men är lte för trött för att tänka känner jag, så det får vänta tills imorgon, eller när jag nu får tid för ett inlägg. Så ska jag sova så länge.


Kommentarer
Alexandra -mamma till Leia

Hoppas du snart hittar en lägenhet. :)

Kul med ny blogg. Själv är jag så fäst vid min triquetra så jag kan inte byta (fastän jag tänkt tanken...) :) Kram

2011-01-22 @ 10:41:38
URL: http://triquetra.blogg.se/
j

vad kul, ser fram imot och följa dig!! :D

2011-01-24 @ 09:42:13
URL: http://jejkej.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0