Tvätt - kaos!

Idag är det tvättande som gäller.. och sen ska jag nog ta mig upp på vinden och hämta ner min ryggsäck. Så man kan börja packa sen. Vill typ åka på läger nu, inte vänta i två dagar till.. Fast egentligen är det ju ingenting som stoppar mig, förutom att jag inte är uppsatt på något och framförallt inte är inplanerad i maten förrän på söndagkväll.. Men kan nog sysselsätta mig ändå. Även fast det rycker i lägertarmen och att få träffa alla sina härliga och underbara scoutvänner.. Kan ju faktiskt inte ens räkna på hur många vänner och bekanta jag kommer ha på lägret. Känns som att chansen är stor att man går in i alla efterhand som man tar sig över lägret. Har ju redan sett en av mina vänner från Irland när han stod i rinkaby och väntade på att ta sig över vägen i onsdags. Det var lite otippat!




Passande nog, eller opassande nog var det översvämning i tvättstugan när jag kom ner.. Jejj, varför just idag. Vågar inte riktigt lägga i ny tvätt före översvämningen är fixad, annars kommer det ändå bara blir mer vatten där eftersom det är golvbrunnen som svämmat över. Suck, får väl se om jag hinner tvätta mina resterande tvättar under resten av tvätttiden eller om jag ska ta med en del hem till Åhus och få det tvättat där istället på söndag. Är ju alla underkläder kvar och tvätta och det är ju just dem som jag verkligen behöver få tvättade.

Ajja, får väl snart ta och åka ner och kolla om det är åtgärdat än, ringde och felanmälde det för en halv timme sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0