prag imorgon

Går fortfarande inte att ladda upp bilder... så får vara tomt på bröllopsbilder här ett tag till.

Har jobbat idag, trodde när jag cyklade till jobbet imorse att jag skulle jobba till tolv, men hade lite fel och kom inte från jobbet förrän halv fem. Men förhoppningsvis har vi hunnit med allt som skulle göras tills nu och sen får jag hoppas att jag fixar det andra sen så bra som möjligt. =) Annars blir Trang nerringd. Typ när den polska momsen och arbetsgivaravgiften ska skickas in. Känner jag har väldigt dålig koll på hur jag ska göra då. :S

Ajja, det blir på måndag det. Nu ska jag fundera ut vad jag ska packa ner när jag ska packa imorgon. Sådant som vi absolut inte får glömma (pass & försäkringspapper) och sådant som jag kan ha svårt att bestämma mig för, t.ex. hur många skor som jag ska ha med mig osv. Blir 3 dagar med mycket gående, så ett par bekväma men som ändå inte är allt för varma.
Hade dessutom min pojkvän varit hemma ikväll så hade det underlättat lite i fixandet, men han tyckte det var bättre att åka hem till sina föräldrar istället..
Blir en väldigt effektiv dag imorgon iallafall, måste växla pengar, köpa skovskavsplåster och huvudvärkstabletter plus flytta bilen och packa. Stissig dag känns det som att det blir.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0