Hemkommen från Prag + Bröllopsbilder

Nu är vi hemma från Prag igen. Har haft några riktigt fina, härliga och underbara dagar. Blev mycket gående upp och ner längs gatorna, som inte precis är raka och plana utan snarare krokiga och lutandes och även en spontantripp upp på stadens kulle (eller berg, vet inte riktigt vad det kallas). En fantastisk utsikt fick man i alla fall över hela Prag och över Tjeckien. Har självklart även ätit gott och druckit en del öl också. Plus njutit av det fina vädret. Riktigt varmt och skönt har det varit på både dagarna och kvällarna. Det var bara igårkväll som jag behövde ha en kofta på mig, annars har man klarat sig rätt så bra utan den.

Nu har vi det roligaste framför oss att lägga över och sortera bilder på datorn. Lär ta ett litet tag, blev ju en hel del bilder både med min kamera, mobil och Js mobil.

Eftersom jag inte har lagt in Prag bilderna på datorn än så kan jag inte ladda upp några här heller, men däremot lite bilder från förra helgens bröllop istället.

Bröllopskyssen


De nygifta på väg ner för trappan.

Fick en ganska så bra plats på bordsplaceringen, kant mot honörsbordet.
Min fina pojkvän


Brudvalsen



Ikväll avslutade vi vår semester med att gå ut o äta ännu en gång, för det har vi inte alls gjort i denna veckan... Men berodde mest på att vi inte hade så mycket mat hemma och det kändes bättre att äta innan vi åkte och storhandlade. Så sagt o gjort, gick och åt på vår favorit grekiska restaurang och körde sen till Maxi o handlade. Ganska skönt att storhandla på en lördagskväll, man slipper trängseln och kan gå lite som man vill i affären. Imorgon ska jag köra till Tosselilla och sen blir det en dag där med Hanna o hennes syskonbarn. Ska bli kul, då vi haft det i tanke sen förra sommaren men var lite dåliga på att ta tag i det då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0