Söndag

Idag (eller igår är det ju nu) har det blivit en hyfsat bra dag faktiskt. Speciellt med tanke på att vi sov till halv ett. Fast så kunde jag inte somna igår natt heller.. När jag väl gick och la mig vid tre så låg jag bara och vred och vände mig hela tiden, och sen när väl J ringde och meddelade att han var på väg hem så kunde jag inte somna för det. Att han dessutom inte var hemma förrän vid halv fem/fem gjorde att jag blev bara mer och mer övertrött = omöjligt att somna. Så somnade tillslut inte förrän vid sex imorse. Väldigt ovanligt för att vara mig. Men sover ganska så dåligt om nätterna just nu, så kan ha med det att göra..

När vi väl hade vaknat och fått mat i oss så åkte vi ut till svågertorp och Biltema för att köpa cykel till J och lite annat bra som startkablar och bogserlina till min bil. Har inte blivit av att jag köpt det förrän nu, trots att jag egentligen skulle ha köpt det i vintras. Men bättre sent än aldrig så att säga, har ju inte haft nytta av det än som tur är.
Blev ihopsättning av J:s cykel när vi kom hem och efter middagen så blev det premiärtur till Mackan för att kolla på film. Såg på en riktigt dålig film på Tv1000, men var trevligt ändå.

Snart dags att lägga sig i alla fall så man orkar upp imorgon bitti. Ska åka till Kristianstad över dagen för att slinga håret och klippa mig och träffa Hanna. Länge sedan både ock så ska bli kul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0