Vi <3


Bild på mig och J som brorsan tog i fredags.

Hittade en rolig lista om mig och J som jag bara var tvungen att fylla i.. :)

Vad heter ni? Anna och John
Hur träffades ni? I skolan (ekonomihögskolan i Lund) genom Karin
Hur länge har ni varit tillsammans? Inofficiellt 1½ år, officiellt 1 år och 4 månader
Är ni förlovade? Nej, och lär nog ta ett tag tills dess. Vi är båda enade om att man ska gifta sig ca ett år efter man har förlovat sig, och gifta oss har vi inte tänkt göra än på några år.
Bor ni ihop? Japp, flyttade ihop i april efter att jag bott hos J och i hans studentrum sedan i november.
Har ni barn? Nej, och det lär dröja några år till dess även det. (så är tanken iaf)
Har båda körkort? Ja, och jag äger bilen. :)
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, dock ganska så vagt.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han, var en väldigt rolig händelse när han sa det första gången.
Vem är äldst? John, två år äldre.
Vilka stjärntecken är ni? Oxe (jag) och Vattenman (J)
Vem fyller först på året? J
Vem är längst? J
Vem sjunger bäst? Jag! (inte så oväntat)
Håller ni i handen på stan? Oftast.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja, hade suttit och pluggat ihop i några gånger.
Vad har ni gemensamt? Vi är mer olika än lika, men lite likheter har vi. T.ex. har vi pluggat ekonomi båda två, fast olika inriktningar.
Blev du kär i första ögonkastet? Inte första men vid tredje typ.
Har ni någon speciell låt? Nej, inte vad jag kan komma på.
Har ni några "fri kort"? Nej
Har ni stora framtidsplaner? Lite planer finns det, men jag är mer för att planera än J.
Har ni gråtit i varandras armar? Jag har defintivt gjort det. Var J som fick stå ut med mina ihopbryt under min värdebaserat ledarskapsutbilning och som fick trösta mig när jag blivit uppsagd.
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, inte än. Men i sommar blir det i alla fall en liten weekend nånstans i Europa.
Vilket är ert bästa minne? Finns en del, men skulle nog vilja säga att det måste vara när J sa jag älskar dig för första gången.
Vem lagar bäst mat? Defintivt jag, när J lagar blir det pasta och köttbullar typ.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Just nu är det mest tv för min del och J som sitter och spelar vi datorn.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oftast
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nja, Kristianstad - Lund skulle jag inte vilja påstå är så långt ifrån. Fast kunde ju varit närmare.
Blir du lätt svartsjuk? Kan bli, fast inte så värst.
Brukar ni bråka? Det händer att vi har lite diskussioner. Men som tur är bråkar vi inte så ofta.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ögonen och rumpan. 
Vad använder ni för preventivmedel?
Jag har haft P-piller sedan gymnasiet.
Brukar nån av er prata i sömnen? J ibland, men väldigt sällan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0