Torsdag

Och så var snart veckan slut, vilket innebär att en ny vecka närmare sig. En vecka där det blir en liten nystart för mig. Kan berätta nu att jag har fått jobb på Macrobond, och börjar på tisdag. :) Härligt! Kommer dessutom jobba endast två dagar i veckan under juni och juli. Ska gå bredvid den som är ekonomiansvarig nu och hon jobbar endast 30% så då får jag med jobba 30%, sen går jag över till heltid 2:a veckan i augusti, passande nog när lägret är slut. Ganska så bra faktiskt, får jobba men ändå ha en ganska så ledig sommar. Så tack Karin för tipset!! Du är som vanligt en bra på att matcha ihop mig med allt möjligt, först pojkvän och sen jobb. =) Är skyldig dig en utekväll nu typ!


Idag bär det annars av till Åhus i eftermiddag. Har ledaravslutning med scouterna ikväll, skoj. Ska bara komma på en bra gruppindelningsuppgift, har mångfald som förslag, att man ska få så mycket mångfald som möjligt i grupperna (som ålder, yrke, intresse, utbildning, var man är ifrån osv.) eller typ kompisbingo fast där man ska få ihop lag istället. Men finns ju säkert fler sätt. Tips mottages gärna!




Konstigt konstverk i Helsningfors i Finland (besökte vid Roverway träffen)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0