Resa bokad!

Lördag idag och jag är själv hemma hela dan. J åkte iväg vid åtta imorse för svensexa för Niklas och kommer hem nån gång i natt när de festat klart i köpenhamn. Så får sysselsätta mig själv idag.. Tror det blir en riktig mys och filmkväll bara för mig själv. Men vet inte riktigt vad jag ska göra under dagen. En promenad kanske man ska våga sig på.. är ju inget toppen väder, fast inte regn heller så en promenad längs havet skulle vara skönt. Men först ska jag leta igenom lägenheten efter tandkräm, J tog med sig tandkrämen så hoppas att vi har någon mer.

Igår blev sommarens resa bokad.. I början på juli åker jag och J på en 4 dagars weekend till Prag. Ska bli skönt och mysigt och något som vi verkligen behöver. Lite ny miljö och en resa bara vi två.. Har ju rest som en galningar under våren, jag med scouterna och J med jobbet, men inte varit iväg tillsammans nån gång så det är på tiden. Men först ska vi fira midsommar (nästa helg) och gå på bröllop (helgen efter). Härliga helger vi har framför oss.


Mindre bra bild på mig, men bjuder på den. Den är ju trots allt från min senaste resa.


Kommentarer
Alexandra -mamma till Leia

Mysigt med en week-end :)

Ja, det lär nog gå toppen att flyga med busfröet, hihi! Får berätta allt sen. Lovar.

STOOOR KRAM

2011-06-18 @ 15:57:38
URL: http://triquetra.blogg.se/
Mamma till William och bebis i magen

Mysigt att en resa är inbokad..Ha en trevlig lördag..kram

2011-06-18 @ 16:11:44
URL: http://blondis81.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0