Första dagen på nya jobbet

Har jobbat min första dag på nya jobbet idag.. eller jobbat och jobbat, mest suttit bredvid och blivit upplärd. Är mycket jag känner igen, men också en del nytt. Och inte minst så är det som på alla företag en hel del rutiner som man ska lära sig, här med massa olika kalkylblad som ska fyllas i. Men blir nog bra. Var smått osäker för just det där med olika valutor, men verkar inte allt för komplicerat. Olika konton för olika valutor gör nog att det blir lite enklare. Känns bra efter första dagen iallafall. =) Sen att jobba nere i hamnen är ju bara ett plus och eget kontor istället för att dela ett rum med tre andra är ett ännu större plus. Trivs förvisso ihop med andra, men ibland är det skönt att slippa ha folk springande runt sig hela tiden.

Nu ska jag slappa lite och kanske ta mig ut och gå en runda. Blev ju ingen promenad i lördags och ingen i söndags och igår gick jag bara en massa i Kristianstad. Så en promenad i Malmö idag hade inte suttit fel. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0