Fått lägenhet!

Är väldigt tyst och tomt på nya inlägg här kan jag medge. Men tid eller ork finns inte riktigt just nu för att kunna blogga så ofta... Så ni får stå ut med att jag skriver ett inlägg lite då och då. Ska försöka bättra mig, iallafall om några veckor.

Har iallafall en mycket roligt nyhet att dela mig mig av och det är att jag och J äntligen har fått lägenhet i malmö. Så om tre veckor flyttar vi och blir malmöbor, plus sambos på riktigt! Känns tokbra! Nu ska jag bara hitta en kör och kanske en scoutkår och skaffa lite till vänner här så blir det ännu bättre. Men ni mina vänner är fortfarande mer än välkomna att hälsa på och våldgästa mig/oss. Lär bli en 25 årsfest/ inflyttningsfest av något slag sen med. Men först ska vi flytta. :)


Förra helgen var jag i finland för sista gången av VBL, var kul men konstig känsla när vi på söndagen hade summering av kursen och avslut av alla dess slag.. visst vi ses igen om en och en halv månad i stockholm på ceremonin, men det är inte riktigt samma sak. :S Men har iallafall fått lära känna 23 fantastiska personer som alla är helt underbara! :)

Denna helgen blir det en väldigt lugn helg. J är ute med jobbet ikväll så jag är själv, skönt samtidigt som det är lite tråkigt. Behövde nog en lugn kväll för mig själv för att smälta och tänka igenom förra helgens händelser och kanske skriva ner lite tankar med, brukar vara bra för att ha och gå tillbaka till senare.

Blev lite smått hoppigt inlägg denna gången, men det får det bli. :P


Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har en skön söndagskväll!

2011-03-13 @ 21:01:42
URL: http://pyttis.blogg.se/
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag!

Vad roligt för er.

2011-03-14 @ 08:41:28
URL: http://hannafialotta.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0