Blodomloppet

Igår var det dags för blodomloppet för mig och 34 andra scouter, plus 6000 personer till. Var ganska ovisst väder under dagen så var inställt på att det skulle finnas risk för regn under kvällen.. men regnskuren kom innan sextiden så slapp regnet under tiden vi var på heleneholm ip och under tiden vi sprang loppet. Loppet gick faktiskt bra.. hade bättre tid förra året men sprang 5,7 km (japp, 5 km loppet är 5,7 km i malmö) på 35 min så var ganska så nöjd. Dock som sagt lite sämre tid i år än förra året, då sprang jag samma sträcka på 32 min. Men med tanke på att min träning i vår varit ganska dålig så var jag helt klart nöjd med tiden ändå. :) Var dock helt slut i kroppen när jag kom hem, och idag är jag fortfarande ganska så seg. Men så har jag på fyra dagar avverkat 3 löpturer så är ganska logiskt att kroppen är seg.

Annars har denna veckan startat som vanligt, vardagarna är just nu mest en slentrian. om man inte har något speciellt att göra sitter man mest i soffan och slötittar på tv/slösurfar hela dagarna. Inte så kul, men är tidsfördriv iallafall.

Nu ska jag iallafall ta och fixa mig i ordning och packa ihop lite sen kör jag till åhus. Ska även ringa till Katrin i AG-gruppen och kolla upp detaljer om helgens finlandstripp som jag eventuellt ska åka på. Frågan är dock om jag vågar åka med tanke på askmolnet som sprider sig lite smått över Europa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0