Snart på ett flyg

Om ett dygn och sju timmar sitter vi på flyget till Jordanien.. Kan inte riktigt fatta det och har framförallt inte hunnit förbereda mycket.. Är för ovanlighetens skulle ute i sista minuten! Väldigt ovanligt för att vara mig. Men blir nog bra på ena eller andra sättet, hinner nog fixa lite imorgon efter jobb om inget annat.

Ska bli skönt att komma iväg i alla fall och få njuta av värme och att ta det lugnt. :) Ska bo på ett toppen hotell också så känns ännu mer taggat då. :)


Det värsta är att vi har lite ont om pengar denna månaden då bilen var på service idag och det var inte billigt precis.. men behövdes! Och av nån konstig anledning kunde jag inte betala med kreditkortet så fick betala med visakortet istället.. Alltså drogs allt direkt istället för att kunna skjuta på det hela lite. Jobbigt när man inte har planerat så. Men det löser sig.. får väl leva på kreditkortet resten av månaden istället, om inget annat inträffar.

Men nu är det dags för mig att sova så man orkar med dagen på jobbet imorgon också. Har en del att fixa och göra klart innan jag går på semester.




Kommentarer
Alexandra - mamma till Leia

Hej gumman. Så roligt att åka iväg på semester. behöver jag verkligen! Men jag får vänta till februari då jag o Kusin ska till Barcelona ett par dagar.

Vilket fint hotell oxå! Lyx lyx. Någon speciell anledning ni åker? Och speciellt till Jordanien? Kram

2011-11-13 @ 13:37:33
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0