torsdag

Sitter i soffan och kollar lite på bingolotto jubileet. Skönt att bara slappa efter en hyfsat bra dag, då jag hann med det mesta jag skulle göra på jobbet och kom hem en halv timme tidigare än vad jag brukar då jag hade supportmorgon imorse. Dvs jag jobbade 8:00-16:30 istället för 8:30-17:00 eller 9:30-18:00 som det kan bli ibland med. Ganska skönt att komma hem så att man är hemma kl fem istället för halv sex. Kvällen blir lite längre och alldeles lagom med extra tid för att man ska hinna med något extra. Så passade på att springa ner på lindex och köpa nytt puder, plus kolla in lite vinterkläder. Funderar på att köpa ny mössa i vinter då min gamla ändå har några år på nacken nu plus skulle behöva en lite varmare än den jag har idag. Är ju svinkallt när man cyklar hem på kvällarna, så en ny varm mössa hade inte varit fel.

Skullle egentligen haft webbkurs ikväll, men Anna som skulle haft kursen har inte ringt, så antingen har hon glömt bort det eller något annat. Lite störigt när man planerar sin kväll för att ha den fri just vid den tiden som är sagt för kursen och så blir det inte av. Lite snopet. Men, men.

Dags att packa nu för helgen.. kör till Borås imorgon med 10 scouter för att va med på förbundsstämman i helgen, som för övrigt lär bli en mycket historisk sådan. Många avgörande beslut som ska tas. Men först packa och sen jobba halvdag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0