skönt på spa

I fredags och lördags fick jag äntligen njuta av min födelsedagspresent från J. Då begav vi nämligen oss till Ystad saltsjöbad, där J hade bokat in oss på fredagslyx. Så gick lite tidigare från jobbet i fredags för att bli upphämtad av älskligen och åka direkt vidare till Ystad. Kom dit sen vid fyra och då blev det efter att vi varit en runda uppe på vårt fina rum raka vägen ner till spaet. Jätte fint spa med bassäng, jaccucci, utomhusvarmvatten bad och bastu. Plus en stor och härlig relax, med sköna stolar och sängar. Njöt av bad och att bara ta det lugnt ett tag innan vi duschade och gjorde oss i ordning för en 4 rätters middag, innehållandes förrätt, huvudrätt, ostbricka och dessert. Och så blev det en del vin till det. Gott, gott! Sen hade vi tid till spaet igen på kvällen då vi även fick njuta av fruktfat och mosserande vin.

I lördags hade vi efter att vi ätit god frukostbuffe tid för varsin spa behandling. Tog klassisk svensk massage och det var verkligen vad jag behövde. Mitt ryggslut och axlar hade massor av knutor, som jag antagligen får då jag sitter så mycket på jobbet. Efter 50 minuters massage, njöt vi ytterligare lite av spa´et innan vi körde hem till Malmö igen, för att ladda inför inflyttningsfest i köpenhamn senare på kvällen.


Nu är det dags för att äta köttfärssoppa innan vi ska på bio med urre o niklas.



Kommentarer
Alexandra - mamma till Leia

Vi hade samma paket när jag fyllde år i våras. Jättemysigt!

2011-09-25 @ 20:03:48
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0