Julklappar

I brist på julstämning i mitt eget huvud så har jag inte heller velat tänka på julklappar. Men igår gick jag upp på stan efter jobbet för att leta/kolla upp mina tankar på julklappar till J. Dock blev det ändrade planer på julklappar under shoppingen så kom hem med helt andra julklappar än jag tänkt från början. Men fortfarande något som J önskar sig. Nu ska jag bara fixa brorsans och föräldrarnas någon dag i veckan och komma på vad jag ska köpa till min bästa vän. Men blir ev. en runda på stan imorgon eller på söndag för att fixa de sista klapparna.
Tiden går alldeles för snabbt känns det som, ska bli skönt med några dagars ledighet sen så man hinner slappna av lite och bara vara. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0