fredag!

Efter att ha väldigt frånvarande ett tag så börjar jag hitta lite balans igen. Skönt att äntligen känna att allt börjar falla på plats, inklusive känslor och humöret. En flytt tar ganska så mycket på relationen även om det är till det bättre. Men sen i lördags känner jag mig nästan nyförälskad igen. Extremt härlig och underbar känsla. Speciellt när man har haft en ganska så nedåtgående dipp de senaste månaderna.

Idag fick jag sällskap av älsklingen på jobbet en stund innan jag skulle sluta. Trevligt med lite besök för en stund sådär på fredags eftermiddagen, och passade bra då vi passade på att ta en runda på stan efteråt. Var inom JC och köpte varsitt par jeans, Var egentligen bara J som skulle ha jeans, men med en bra försäljare och 25% rabatt på alla jeans så blev det även ett par nya jeans för mig också.
Passade på att äta på V.E.S.P.A innan vi cyklade hem för att lyxa till fredagen lite.. Åt en riktigt god pasta, med svamp och salami och ett glas vitt till det. Gott!

Nu blir det till att kolla på en film och sen sova. Imorgon blir det träning och besök hos frissan för att slinga håret. Sen väntar bowling och mat med vänner på kvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0