Grattis Carro!

Idag fyller min bästa vän 25 år och imorgon ses vi för första gången på mer än ett halvår.. :) Helt klart på tiden, även fast telefon är ett bra komplement med, speciellt när man är lite nere som jag var i tisdags.. Då är ens vänner oavsett avstånd ovärderliga. :)

Grattis, Grattis Carro!

Idag blir det plugg som jag ska ta och sätta mig med alldeles strax och sen måste jag ta mig iväg och leta present till födelsedagsgrisen idag eller imorgon också. Vet dock inte vad jag ska köpa, men något måste jag kunna hitta någonstans i malmö. Blir nog även en runda till Lund för att packa lite i Johns studentrum. Målet är ju att J ska ha flyttat allt därifrån till nästa helg. Sen får vi se om han lyckas med det målet.

Ska försöka leta upp min kamera (som bör ligga någonstans här), så jag kan ta lite bilder på vårt flyttkaos som börjar bli lite mindre kaos nu.. Satte bokhyllan på plats igår och packade upp de flyttlådorna vi fått hit än så länge, så nu står det inte längre flyttlådor överallt i halva vardagsrummet. Skönt att få lite ordning innan det blir ett nytt flyttkaos igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0