sjuk o julklappar

Är hemma från jobbet idag med, vaknade återigen med 39 graders feber och sen är min hosta inget att leka med.. har en hemsk torrhosta som förutom ger långa hostattacker och gör ont i hela halsen och ryggen när jag hostar. Plus att av någon anledningen har jag ont í ryggslutet också så går som en gammal kärring när jag reser mig och ska sätta mig och kan inte sträcka mig efter något. Måste vara ett elakt virus jag har fått!


Appråpå nåt hel annat sittar jag här och funderar på julklappar.. har typ inga idéer alls på vad jag ska köpa till John och lillebror. Så lite förslag hade inte varit fel. Vad ger man sin pojkvän om man inte vill köpa skjorta, slips, tröja till honom och inte heller parfym? Han önskar sig en upplevelse, men har ingen aning vad för upplevelse man skulle kunna ge honom. Smått panik snart. Och förslag på julklapp till lillebror mottages tacksamt också. Där är jag lika nollställd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0