Livet blir bättre

Var precis på väg att skriva samma rubrik på detta inlägget som på förra, men det hade ju varit illa. Så nej, det får bli en annan rubrik. :)

Är tyvärr fortfarande trött och seg och kvällarna. Men läste att det kan vara d-vitamin brist som gör att man är trött. Så ska ta och köpa mig lite d-vitaminer och ha som tillskott utöver mina andra vitaminer.

Har dock åkt på antingen en ny förkylning då jag har riktigt ont i halsen och nyser från och till, eller så är jag allergisk mot katten. Tror faktiskt mer på det senare då det har lättat när jag varit ifrån lägenheten längre stunder. Utom de senaste två dagarna förvisso. Men får väl se, blir jag kass och förkyld igen blir det allt ett besök på vårdcentralen.

Sitter nu och kollar på Livet blir bättre på trean. Ett mycket tänkvärt och bra program som tar upp svåra och viktiga punkter i olika personers liv. Kvällens program handlade om Jessica Andersson och hennes uppväxt med en mamma som var alkoholist.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0