shopping via nätet

Har precis skickat iväg en beställning av kläder och lite annat från H&M. Blev en hel del, men ska göra lite utrensning och uppdatering av min garderob, då en hel del är för litet sen något/några år tillbaka.. Tyvärr har min träning drastiskt gått neråt sen jag flyttade från Kalmar till nederländerna och det märks på kroppen.. som gått uppåt i vikt och kroppsform. Och därmed är kläderna sen den tiden för litet/för tajt också. Bland annat så är mina älskade jeans sen Kalmartiden alldeles för små nu för att de ska gå att knäppa och mitt mål är att jag ska komma i dem igen. Men då är det några kilo (ca 5) som ska försvinna från kroppen och så behöver min kropp framförallt tränas och trimmas. Men fram tills dess måste jag ha lite uppdatering av garderoben och framförallt lite nya jobbkläder. Så blev en liten lagom beställning idag.


Har även shoppat till oss gemensamt idag då vi var iväg på elgiganten och letade tv. Har varit i köparplaner i tre månader nu, men aldrig blivit av att vi slagit till. Men idag så blev det ett köp, eller en beställning rättare sagt då tv:n inte fanns i butik just nu. Så får bli att vänta med att få hem vår nya tv till fredag. Men det är helt ok, har vi dröjt med att köpa tv i tre månader så kan vi vänta en vecka till. :)

Lita av det jag beställt från H&M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0