utgång m.m.

Alldeles för länge sen jag skrev ett inlägg här. Har varit fullt upp med vårläger och annat de senaste två veckorna. Och fint väder så då vill man inte sitta inne mer än man måste. Vilket jag är minst 9 timmar om dagen varje veckodag. Nackdelen med kontorsjobb.. När det är strålande fint väder ute så kan man tyvärr inte njuta av det förrän efter fem på kvällen. Är inte alltid så kul. Men man njuter desto mer när man kan!

Igår blev det fest och utgång i malmö för första gången på länge. Utgång i Malmö (till nattklubb) var dessutom verkligen första gången någonsin för min del. Kasst, har bott här i mer än ett år men aldrig gått ut på den tiden! Märks det att jag aldrig är hemma på helgerna typ! Var sjukt kul både förfesten hos Dan och Hanna i deras nya lägenhet i Lomma och sedan utgången till Hipp, (fast kön in var riktigt lång). Extra kul att Sverige vann eurovision! Det var verkligen en outstanding låt i det annars ganska så balladiga fältet.

Idag har jag en ganska så bakis pojkvän så verkar inte bli mycket gjort här hemma precis. Vädret är sådär molningt emellanåt också så parkhäng blir det inte mycket av heller. Får ta tag i vår rena tvätt som ligger och väntar på att sorteras in istället, eller diskberget i köket. Roliga hushållssysslor för en söndag.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0