träningsplanering och utmaningar

September verkar vara värsta träningsmånaden, med utmaningar i både squats och plankan och dessa tänkte jag ta mig an och försöka fullfölja tillsammans med min vanliga träning. Så nu blir det lite träningsuppdatering i brist på annat.

Denna veckans träningsplanering är följande

Idag (måndag): 50 sek plankan och 35 squats.
Imorgon (tisdag): Sh'bam 45 minuterspass, 60 sek planka och 45 squats.
Onsdag: 60 sek planka, 50 squats
Torsdag: Cxworx kl 07:15 (innehåller både planka och oftast squats så inga övriga denna dagen, alternativt 60 squats om inga på passet)
Fredag: Indoor Walking kl 07:30, vila från squats och planka
Lördag: Sh'bam, 1,10 min planka, 70 squats
Söndag: Bodyjam, 1,15 min planka, 75 squats

Ganska intensiv träningsvecka om allt hinns med och om förkylningen går på rätt håll. Håller tummarna!
 
Inspirationen
 

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0