sömn

Efter helgens förbundsstämma som satte en mycket viktig historisk händelse i scout Sverige så är jag riktigt trött och slut. Sover aldrig superbra på hotell och att dessutom gå upp kl sju varje morgon gör inte det hela mycket bättre. Jag är verkligen en person som egentligen behöver åtta timmars sömn om nätterna men som dock sover överlag mellan sex till sju timmar under vardagarna då jag är kass på att gå och lägga mig innan tolv på natten och gå upp vid sju. Så helger utan tidiga planer är guld värda, men var brist på det i helgen. Men men snart helg igen och då ska jag sova iallafall till nio!

Nu dags för en kopp te och knäckemacka innan sömn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0