26 år

Igår var min 26:e födelsedag, och 3:e ihop med J. TIden går verkligen snabbt! Denna gången lyckades han överträffa alla mina förväntningar och ge helt oväntade presenter. Fick presentkort på manikyr/ bygga naglar (som jag har pratat om och velat göra hur länge som helst), parfym, underkläder och vin och praliner med lakritssmak för en myskväll. Presenter jag inte alls hade förväntat mig, men så har jag också en sambo som är toppenbra på att överraska en. Har dessutom blivit firande i tre dagar. Först aw med några vänner på lilla torg i fredagskväll. Mycket trevligt och helt i min smak. Firade sedan gårdagen i Åhus med middag och tårta hemma hos föräldrarna. Och idag blev det hem till "svärföräldrarna" efter några lägenhetsvisningar och fick god mat och tårta även där. :)

Imorgon blir det till att bjuda på fika på jobbet (som vanligt tradition för den som fyller år) och på eftermiddagen blir det iväg till Åhus igen för St Georgsfirande (scouternas skyddshelgon) på kvällen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0