Träning

Har äntligen kommit igång börjat träna igen.. Är bara 1,5 år sedan jag tränade gruppträningspass sist och förstår inte hur jag stått ut utan det! Älskar ju pass träning :) Bättre motivator finns inte. I tisdags blev det BodyJam, skulle egentligen tränat Zumba, men de ändrade av nån anledning (yp ledaren var sjuk). Så blev body jam istället, mycket kul! I förmiddags tog jag mig iväg igen för att denna gången träna Zumba! Åh vad kul det var! Många av mina favoritdanser i samma träningspass! (Salsa, Funk, reagge, riverdance, afrikansk dans m.m) Blir absolut många pass till av zumba. Var kärlek vid första gången, typ som jag och aerobic. :) Så det ska bli några pass sådana framöver. Men nu närmast en löptur i pildammsparken imorgon. Ska ju springa VårRuset på onsdag, så bäst att springa någon/några rundor till innan dess.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0