läger

Igår kväll kom jag hem från årets sommarläger. Har haft en toppen vecka på Sonnarp med massa nya vänner och några gamla och en del återträffar. Scouter är underbara! :)

Dagen har jag än så länge mest spenderat i soffan framför OS. Först segling - Sveriges första OS guld i år! Och sen gymnastik, favoriten då man är gammal gymnast. :) Är själv sugen på att ta mig iväg och träna men har ont i halsen och är snuvig sen lägret så ska nog försöka kurera mig och bara ta en promenad i det molniga vädret istället. Försöka rensa tankarna lite då jag inte mår helt bra just nu, mitt humör går upp och ner hela tiden och det mesta är bara jobbigt. Så kanske kan en powerwalk vid havet hjälpa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0