8 december

Idag är det min mammas födelsedag och imorgon kommer de hit för att gå på Evita med oss och Johns föräldrar. Ska bli trevligt, måste bara leta upp våra biljetter som jag inte har sett vart vi lagt dem sedan flytten. Måste ligga i en låda eller i ett ställ nånstans.. frågan är bara var?
 
Idag hade jag tänkt träna CxWorX kl 10:20 men kom i säng så sent igårkväll så jag avbokade passet för att kunna sova ut lite. Tänkte däremot ta mig iväg till gymmet ett kvarter härifrån för att träna zumba istället 11:15. Blir med en ny ledare men lika bra att testa hennes pass innan min favoritledare nu ska flytta. Har annars Sandra som varit med i bonde söker fru som zumba ledare men hon ska ju flytta upp till Kolmården/ Norrköping nu så tyvärr blir hennes sista pass nu på måndag. Synd att bli av med en bra ledare, men kul för henne!
 
Tänkte även passa på att baka lussebullar idag, måste bara ta oss iväg och handla först. Saknar jäst och margarin för att kunna baka direkt.
 
Annars är mina tankar just nu i julklappstänkande. Hade velat ta mig iväg och leta julklappar idag, men blir svårt att få tiden så det får nog bli en kväll i veckan istället. Så slipper man barnfamiljerna. :)
 
Så här såg det ut hos oss i söndagsmorse. Nu är det lite mindre snö här, men fortfarande lite kvar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0