År 2012

Ännu ett år har passerat och ett nytt har startat. Ett år vars årtal jag har skrivit x antal gånger de senaste 6 månaderna på jobbet. Vilket är bra för då lär jag inte ha några större problem med att skriva rätt årtal nu i början av året som man i vanliga fall brukar ha. :)

Gårdagskvällen spenderades hos Andy och Angie (aka Andreas och Angelica) i Kävlinge tillsammans med johns grabbgäng (typ) med respektive. Var 6 par plus Julle (vars flickvän spenderade nyår på annat håll, med förståelse då julle hade jour så han kom och gick emellanåt när han fick larm) som firade kvällen och nyåret tillsammans. 
Blev en bra kväll med underbart god mat. Stort plus för välplanerad måltid!

Jag och J, och som vanligt höll inte mina lockar som jag fixade innan kvällen mer än någon timme, förutom i topparna där de höll lite längre..


Chokladfondue till efterrätt! Mums!


Nä dags att sova nu så man orkar upp o jobba imorgon. Har förvisso sovit halva dan men det var mest på grund av huvudvärk (eller snarare migrän), drack liksom ganska lite igår då jag inte är så förtjust i att dricka o blanda en massa, så det kan knappt vara på grund av bakfylla jag hade huvudvärk. Men man vet inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0