konferens i Berlin

Ett tag sen jag bloggade igen.. tyvärr är jag ganska så dålig på att ta mig tiden till detta och till mycket annat. Är mycket man vill göra men lite som blir gjort. Tröttheten och lusten att bara slappa när man är hemma tar över.
I fredags åkte jag i alla fall till Berlin med jobbet för cash flow/break even konferens. En konferens som jag höll i tillsammans med VDn och den ansvarige för det polska kontoret. Blev en väldigt lyckad konferens med utbildning, teambuildning, diskussioner, sightseeing i berlin, fest och lite sömn. Och framförallt få träffa våra anställda i polen och hongkong. Sov allt som allt ca 9 timmar från torsdag kväll till lördag eftermiddag. Så väl hemma i lördags eftermiddag blev det inte mycket gjort. Somnade i soffan vid nio på kvällen och vid tio gick jag och la mig. En lördagskväll! Är ju aldrig i säng före halv tolv på natten annars så var verkligen trött i lördags kan man ju påstå.

I söndags var det dags för utnyttjande av J's födelsedagspresent. En söndag på spa, som började med brunch. Skönt och välbehövligt! :)

Idag var det tillbaks till jobbet för vanlig arbetsdag utan en konferens att planera. Skönt att kunna ägna sig åt det vanliga "arbetsuppgifterna" igen, även fast det är kul att planera konferens. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0