lördag

Har precis kommit hem efter att ha varit ute och gått en lång promenad/powerwalk i det fina vädret. Skönt! Imorgon är tanken att jag ska ge mig ut på årets första löptur. Har som mål att springa vårruset och blodomloppet i vår så är dags att börja komma igång med träningen tills dess, och framförallt för att komma i form igen. :)

Igår kväll var vi hos mackan och åt pizza och kollade på hockey med mackan, tobbe och doffan. Blev grabbkväll med mig på ett hörn. :) Väldigt trevligt. Ikväll blir det nog lite mello och sen en film eller nåt.. J mår inte så bra idag så får nog sysselsätta mig själv känns det som.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0