Ledig måndag

Glad Påsk!
 
Det är så skönt att vara ledig ännu en dag, även fast man vet att det är sista lediga dagen innan fyra dagars jobb.
 
Idag var planen att gå på bio och se Anna Karenina som jag velat se hur länge som helst, men så kom John på att han vill se MFFs premiärmatch för allsvenskan. Så han är nu iväg för att se om det går att ändra dag när vi ska gå och se Anna Karenina. Så därmed försvann mina planer. Ska kanske ta en promenad i det fina vädret istället. Äntligen börjar det bli vår.
 
Igår var vi i Åhus hos mina föräldrar. Där blev det lite besök på konstrundan, först i Åhus hos en gammal skol- och scoutkompis som är fotograf och hade utställning med hennes pappa. Riktigt duktiga båda, pappan på att ta naturbilder och Marie på att fotografera porträtt. Behöver ni en fotograf för bröllops, dop eller porträtt-fotografering, så kan jag helt klart rekommendera Marie. Därefter begav vi oss till Kristianstad och en stor utställning där med flera olika konstnärer. Alltid kul att gå och kolla på blandad konst. Körde även runt i Kristanstad och det byggs verkligen om överallt. Kommer bli helt annorlunda när allt är klart.
 
I lördags blev det besök både på Ikea, Mobilia och Bauhaus. Blev äntligen köpt en ny stekpanna (wihoo, nu slipper vi att allt bränner fast när man ska steka något) och lite annat smått som det brukar bli på Ikea. På Mobila blev det ett nytt badmintonrack till mig då mitt inte är allt för bra och nu har vi börjat spela en gång i veckan med abonnemang så nu blir det lite badmintonträning fram tills midsommar. Kul att göra något med lite vänner och samtidigt få träning. :)
 

Nu ringde precis sambon och sa att det blir att kolla på fotboll hos Mackan & Cissi så dags att göra sig i ordning så man kan kolla på fotbollen sen!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0