Lördag - träning, naglar

Ny helg efter några dagars jobb. Skönt med kortvecka, fast nu behöver jag några hela jobbveckor för att jobba undan allt. Ligger efter med både bokslut, bokföring och styrelserapporter. Blir långa arbetsdagar nästa vecka känns det som.

Idag blev det zumbapass strax innan lunch och nu har jag precis ätit lunch med bananpannkakor (fast det blev mer som bananomelett). Tänkte ta en dusch nu och sen blir det nog ut en runda på stan. Se om jag får någon inspiration över vad jag ska önska mig i födelsedagspresent.
John är iväg med sin herrklubb och har heldag med aktivitet och sedan antagligen utgång. Så får se vad jag ska hitta på resten av dagen.

Igår vad jag iväg och fick min naglar fixade efter jobbet. Blev en lila/brun glittrig manikyr denna gången istället för vanliga franska. 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0