Resor i planeringen

För några månader sen fick jag och J för oss att vi ska ta tag i vår London resa som vi har pratat om att göra ett tag nu. Sagt och gjort. Kollade upp när det skulle passa med en weekend i London och landade i långhelgerna under maj månad som i slutändan blev valborg/första maj helgen som passade bäst. Och förra helgen bokades flygbiljetterna och i veckan bokade jag hotellet. Ska bli sjukt kul att komma till London igen och denna gången få turista och shoppa lite. Första och enda gången jag var i London för snart två år sen var jag där med jobbet under en dag för att hälsa på vårt nya kontor och möta upp vår bokförare och revisor.  Så såg inte allt för mycket förutom när vi var ute under lunchen och till och från flygplatsen. Älskade dock staden då så att få lite mer tid i London ska bli underbart. Jag är verkligen en storstadsmänniska när det kommer till att bli kär i en stad. Njöt till 100% av vår semester i New York i somras och vill gärna åka tid igen snart då jag inte alls känner mig klar med den staden. Älskade även Amsterdam när jag bodde i Nederländerna och alla andra stora städer jag har besök, som jag gärna åker tillbaka till. Kan verkligen njuta av storstadspulsen  och insupa den härliga med större städer. Tycker även förvisso om Malmö som är en lagom stor stad att bo i när det kommer till att ta sig runt och hyfsat nära till allt. Men en storstad ger en verkligen ett annat perspektiv och stämning. 



Igår började vi även planera sommaren då jag och J gärna vill ta oss iväg på en solsemester i sommar. Fick igår under vår aw med Malin och Joel även med oss dem i våra idéer, så nu ska det letas flyg och boende från alla håll för att förhoppningsvis komma fram till något bra innan påsk som vi satte som deadline. :) Just nu är vi inne på Italien så får se om vi hittar något bra. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0