Födelsedagsfirande

Förra söndagen fyllde jag 27 år, men den helgen spenderades på Sonnarp utanför Örkelljunga där vi hade ledarutbildning Bas. Därför blev det firande idag istället med min familj och Johns familj. Så det blev fullt hus (lägenhet) nu på kvällen. Min familj kom redan vid lunch idag så började dagen med god lunch på vår favorit Libanes restaurang. Meze -falafel no1. Sedan blev det en runda på stan med lite shoppande. Jag köpte mig en ny vårjacka! Fyra år sen sist, så det var på tiden. =) Det blev en beige trenchcoat liknande jacka. Exakt vad jag var ute efter, har haft svarta eller mörka jackor så länge nu så kände att en ljus vårjacka var det som behövdes.


Sen ikväll blev det god mat, vin och present öppning med blandat innehåll. Fick allt från pengar, presentkort och blommor, till stora runda brickor, sjal och ny locktång m.m.. Är supernöjd med alla fina presenter, och känner mig verkligen bortskämd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0