Julseg

God Jul och God fortsättning!
 
Sitter hemma hos föräldrarna och börjar bli smått uttråkad. Har varit i Åhus sen den 22:a och nu börjar det blir lite långrandigt. Saknar J och vår lägenhet. Skönt att jag kör hem till Malmö imorgon. =) Nästa år får vi nog se över våra julfirande känns det som. Kändes väldigt konstigt att fira jul utan att J var med. Brukar ju annars fira allt annat tillsammans så nu får vi nog se över julfirandet med. 
 
Snart nytt år också. 2013 har verkligen varit ett mellanår skulle jag vilja påstå. Har inte hänt så mycket annorlunda utan allt har varit mest det normala. Dock lite resande, har hunnit besöka tre nya ställen (London, Barcelona och Alanya) Men London och Barcelona var med jobbet så hann inte se så mycket av de städerna, så dit måste jag åka igen! Sen har en hel del vänner fått barn, börjar bli väldigt mycket barn i vänkretsarna nu. Kul och mysigt! 
 
Året som kommer blir det dels en del 30-års fester då J och många vänner fyller 30. Sedan ska vi förhoppningsvis komma iväg till New York i vår. Har tidigare aldrig varit så sugen på NY men efter att fler och fler vänner och bekanta har varit där så är det en stad som jag numera mer än gärna vill besöka. Sydney står fortfarande högt upp på listan, men NY är lite närmre och billigare resa till. Därför så varför inte ta det som en 30-årsresa för J... om än lite senare, blir nog först runt påsk och när jag fyller år istället. Men iväg ska vi! =) 
 
En liten uppdatering. Kanske blir det någon mer under julen. :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0