arbetsförmedlingen och shopping

Jahapp, då har man skrivit in sig på arbetsförmedlingen då. Fast var inte så konstigt som jag trodde det skulle kännas. Får hoppas att det kan ge lite iallafall, utöver a-kassa då. Ett jobb så snart som möjligt hade inte varit fel. :)

Blev en runda på stan efter mitt besök på af, letade kläder till nästa torsdag när jag ska till stockholm och slottet på diplomceremoni. Hittade en fin kjol på MQ, men var lite för dyr för min prisklass i nuläget.. Så hoppade den så länge, däremot hittade jag en ganska så lik kjol fast i annan färg på gina som desto bättre passade min plånbok just nu. Så den tillsammans med en brandröd topp och en ljus kofta fick följa med mig hem. Hittade ett par vita tygskor på stadium som också passade bra till min plånbok. Testade även för första gången i mitt liv ett par vita converse och blev sjukt sugen på att köpa dem, men det får bli en karamell att suga på till iallafall efter jag har fyllt år. Eller som en morot när jag väl har sökt tillräckligt många jobb för att bli kallad på intervju så kanske jag kan köpa mig ett par. :) Gäller att hitta knepen för att motivera sig i jobbsökande processen.

Blir en bild kavalkad snart, ska bara först fixa ett bildredigeringsprogram på denna datorn så jag kan göra mina collage som jag gillar. :)


Kommentarer
Alexandra -mamma till Leia

Hoppas du snart får jobb :)

2011-04-20 @ 15:10:34
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0