jobbsökande

Sitter hemma i Åhus hemma hos Mamma o Pappa och äter varma mackor innan jag ska bege mig mot Malmö igen, med en runda inom Lund för att hämta min mobilladdare och lite annat som jag glömde där igår.

Har idag satt igång med lite jobbsökande igen.. eller iallafall registrerat mitt cv på några bank sidor.. fast man kan undra hur givande det är att skicka in en spontanansökan genom att registera sig på deras jobbsökarsidor.. Känns lite ovisst. Men får väl logga in där dagligen så man hamnar högst upp bland de som söker jobb. Annars känns det mest som att man blir en i mängden.
Ska kanske även ta och ringa ett samtal till min mentor och se om han har något tips på jobb. Kan ju kanske ge nåt. :)

Nä, packa ihop lite nu och sen köra hemåt igen i blåsten..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0