Måndag

Yejj, ny vecka och en helt vanlig sådan... Var länge sen sist så får se hur den artar sig. Om nån vill hitta på nåt är det bara att säga till så borde det inte vara så svårt att få in. :)

Inledde denna veckan med en 2:a intervju för en tjänst med början i augusti, och lite upplärning under sommaren. Hoppas på att det gick så bra som det kändes som. Men brukar ju ha oturen att falla på mållinjen, så får vänta och se. Under tiden ska det iallafall sökas ytterligare jobb, vet inte hur många jag har sökt nu sedan i april men det är en del. Fick även mitt ersättningsbesked från A-kassan i förra veckan och det är verkligen inte ekonomisk att vara arbetslös, får 168 kr per dag, vilket ger en månadsersättning som är mindre än min del av hyran.. Känns ju bra och fint.. Tur i oturen att jag hann flytta och bli sambo innan jag blev arbetslös, annars hade jag ju aldrig klarat mig.


Brorsans student i fredags var fantastiskt kul iallafall, men som alltid går tiden alldeles för fort. Mycket som händer på kort tid så blir smått snurrigt och förvirrat. Men tror att emil hade en riktigt härlig dag iallafall. Bilder kommer när jag har lagt in dem på datorn. Än så länge finns de bara på kameraminnet.

Nä, nu ska jag bege mig ner till slottsparken en stund och njuta av vädret och läsa lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0