bakat

Fick mersmak efter jag och carro bakade hönökakor hos henne i förra veckan, så idag blev det bakat grahamskakor (typ tekakor). Tog receptet som finns i Hemkunskapsboken, enkelt och hyfsat snabbt. (en väldigt bra bok för övrigt om man vill ha lätta recept.) Och sen blev två kakor min sena lunch... Som vanligt vänder jag lätt på dygnet när jag är ledig, så äter frukost först vid elva om dagarna och sen blir det sen lunch vid tre tiden typ. Nåt positivt med att inte ha så mycket att göra.. man kan sova ut i veckorna.. (sen under helgerna är det andra visor).

Sen skulle jag köra till Åhus för scoutmöte, vilket tog en och en halv timme att köra från Malmö till Åhus idag. Smått segt (brukar ta en timme o tio min), speciellt när förseningen berodde på bilköer vid ett av alla vägarbeten som är på vägen just nu.

Nä, om man skulle ta och sova nu så man kan komma upp i lite vettig tid imorgon och få lite gjort på förmiddagen innan jag ska köra tillbaks till Malmö igen.


Kommentarer
Alexandra o Leia

Åh va gott med nybakat!



Heja dig på Blodomloppet. Ska du springa 5 eller 10 km? Är du blodgivare?! Kram

2011-05-04 @ 08:16:16
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0