Lördag & Söndag

Igår var vi Lund och hade en härlig kväll med vänner vi ser alldeles för sällan. Hade egentligen andra planer från början då Johns gamla korridor skulle ha korrefest. Men när en pizza-, vin- och spelkväll med Malin, Ia, Niklas, Emma, Micke och Lisa dök upp ändrade vi planerna. Främst för att vi inte lyckas vara bra på att planera ihop något när alla kan i vanliga fall då alla är upptagna på andra håll samt att Malin bor i London och inte är hemma allt för ofta. Så var inte så svårt att ändra våra planer. Och för min del var det nästa bra, då jag ändå inte var på fest-/mingelhumör då jag varit ganska humörsvängig i veckan på grund av alldeles för många uppdrag på gång samtidigt i kombination med en väldigt slö vecka på jobbet.. Så en kväll med fina vänner utan några krav utöver att ha trevligt var inte fel. Att dessutom få höra glada nyheter som ger tårar till höger och vänster är ett extra plus! =) Nu håller vi tummarna för att allt går bra med.

Annars är det mindre än en vecka kvar tills vi åker till Jordanien nu så ska bege oss iväg till entré eller mobila strax för att fixa lite vi behöver med oss. En bok är typ vad jag behöver. =) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0