Måndag


Efter tre helgers scouting i rad och totalt 5 helgers scouting på 6 veckor så känns det minst sagt i kropp, själ och sinnet att det blivit lite för lite sömn och vila och lite för mycket folk omkring en. Skulle behöva en heldag bara för mig själv och att vila, varva ner och bara göra det man känner för just då. Några timmar på stan för att bara strosa i affärer står högt upp på min lista för planer i helgen.. och att sova ut, gosh vad jag behöver det... och nog ska jag nog kunna få in både ock denna veckan. Har för en gångs skull en ganska så oplanerad helg, bara middag med Tobbe o Sofie inplanerad på lördagkväll, med ev utgång (på tiden!) och eventuellt en sväng hem till svärföräldrarna på fredagkväll eller söndag. Så ska verkligen njuta av att vara "ledig".

Ska verkligen bara köra scouting på denna nivån ett år till sen får det bli till att dra ner på allt. Tre helgen scouting i månaden är för mycket.. egentligen borde man sätta stopp efter två helger, för sen orkar man inte mer. Och så blir pojkvännen/sambon lidande som bara får se mig på kvällarna när man är helt slut efter jobbet och på söndagseftermiddagarna/ kvällarna när man också bara vill varva ner. Inte optimalt. Tur att J står ut med mig ändå. :)



Hur som hade vi vår återträff med Camp-in-Camp department teamet i helgen, där vi startade i Turning Torso i HSBs konferens lokal högst upp på 54:e våningen och sedan efter lunch åkte vi buss till bosjökloster där vi fick guidad tur och fika, sen åkte vi vidare med vår buss på krokiga vägar mitt ute på landet till skåningsboda. Där blev det mest tid för att umgås och sen god middag på kvällen och därefter livmusik kvällen lång med ett riktigt bra band. Trevligt!


Hittade en fin bild från lägret i somras när vi hade lugnet före stormen.



Kommentarer
Alexandra - mamma till Leia

Vilken fin bild på turning turso :)

2011-11-02 @ 20:16:53
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0