Fredag

Andra dagen på min långhelg är inledd. Tog ut två semesterdagar i går och idag för att få lite mer sommarsemester hemma. Igår blev det dock inte mycket gjort förutom storstädning här hemma och sen bio på kvällen. Var och såg nya Batman filmen. Bästa filmen jag sett på länge!! Se den om ni inte redan har gjort det!

Idag började jag dagen med ett besök hos barnmorskan för att förnya p-piller eller annat preventivmedel. Blev dock inte så i detta läget då vi istället bestämde att jag skulle göra ett uppehåll med mina p-piller då jag har väldigt mycket humörsvängningar samt gått upp ganska så mycket i vikt sen jag bytte p-piller för två år sen. Så nu får det bli två månaders uppehåll för att se om jag går ner i vikt igen och även får mindre humörsvängningar. Tydligen gör mina p-piller att man kan få mycket vatten i kroppen och det lägger sig exakt på sådana ställen där jag vet att jag har ändrat kroppsform (bl.a. ansiktet). Så återstår att testa och se om det kan bero på mina p-piller.

I eftermiddag blir det en runda på stan och Malmöfestivalen som börjat nu. Sen iväg och träna zumba och därefter antagligen en sväng till nåt öltält ikväll. Måste ju passa på när man är ledig. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0