Lördagen

Var på väg att skriva ett inlägg igår innan Tora skulle komma hit, men hann aldrig skriva klart och glömde spara så självklart försvann det sen.
 
Inledde lördagen med ett träningspass hemma från Perrellis nya bok.
Har bara hunnit testa två dagars pass än men än så länge är dem bra. Speciellt benövningarna, hade träningsvärk i två dagar efteråt. Skönt när det känns att man har tränat. :)
Idag blir det ytterligare lite träning då jag och J snart ska ta oss till Kockums för att spela badminton med Mackan och Charlotte. Ska bli skoj, fast får se hur det går, ett och ett halvt år sen jag spelade det sist...
 
Hade som sagt Tora på besök här igår med, tog oss en runda på stan och åt god mat och sen blev det tetris iskubs jakt för Tora som förvisso inte gick så bra. Men många affärer blev det besök i och om inget annat så hittade jag en hel del som passar bra att ha på min önskelista till familjen m.fl. Blev även ett köp av ett nytt halsband, som invigdes sen på kvällen.

Igår kväll tog vi sedan bussen till Lund för att ta oss hem till Urre och Tibbe på inflyttningsfest. En väldigt försenad sådan då det snart är 1 år sen de flyttade dit från Malmö. Men var väldigt trevligt oavsett även om jag blev extremt trött redan vid tolv tiden. Festa två kvällar i rad är inte riktigt vad är van vid längre.
 
Lite dålig kvalitet på bilden (vårt sovrum har verkligen inte det bästa ljuset för att ta bilder i), men gårdagskvällens klädsel med mina nya favorit jeans och halsbandet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaAnnas

en vardaglig blogg om vardagliga saker. :)

RSS 2.0